Finns det nått bättre än vänners vänner?

Eftersom jag ligger i en varm och gosig sjukbädd idag har jag anlitat Nea till att uträtta ärenden som jag inte själv kan, men ändå måste få gjort.
Per telefon har hon fått tagit del av alla konstiga frågor som jag inte hittat svaren på och hon erbjöd sig sen att åka till biblioteket för att leta reda på lämpliga böcker åt mig...
Innan hon kom iväg dit visade det sig dock att hennes gode vän Eda (det är inte mitt fel att hon heter så!Moahahaha!!!) hade en mycket lämplig bok där hon funnit svaren på alla dessa frågor och när hon gjort klart sitt arbete kommer hon lämna boken vidare till mig =)

Genast känns det inte lika fruktansvärt att en hel dag har gått åt till att ligga och ha ont! Imorgon ska jag må bättre och då ska varenda liten fråga bli besvarad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0