En som säljer med telefonen som redskap ;)

Idag blev jag uppringd av en kille som frågade en massa frågor om mitt PPM (?) sparande... jag svarade honom att jag var mycket aktiv i mitt pensions sparande och han frågade glatt "hur ofta då? varje gång kuvertet kommer?" Öhmmm... jag va ju inne på banken för typ  fem år sen men det vågade jag ju såklart inte säga, så jag halvljög lite och sa bara att 'det är inte jag som har hand om det där'.

Till svar fick jag 'hoppas att den personen gör ett bra jobb för annars lär väl du lyncha den' efter det önskade han mig en bra dag och sa hej då.

Varför kan inte dom trevliga säljarna envisas med att snacka en stund? han va ju tom skåning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0