Blä!

Jag brukar inte vara så kräsen vad det gäller mat och är uppväxt med att äta det som serveras eller kort och gott vara hungrig, men maten jag gjorde till lunch i dag var helt enkelt inte god!
"Korvgryta med bönor" låter för min del inte helt fel och då skulle det ju såklart testas :) Alla recept (nästan) i kokboken skall provlagas och idag stod alltså denna gryta på menyn.

Det färdiga resultatet kans bäst beskrivas som en blandning mellan korvstroganoff och chili con carne som enligt serveringsförslaget skulle göra sig bra ihop med pasta... URK!
Jag blir lite smått illamående när jag tänker på att det fortfanade finns två-tre portioner kvar som skulle blivit matlådor... så är det nån som är hungrig så är det bara att titta in här en sväng så värmer jag på lite ;)

Jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0