Vad jag åstadkommit idag

Dagen började ju jäkligt bra... jag vaknade tidigare än jag brukar, käkade frukost, kollade bloggar och skulle sen sätta igång med dagens förehavanden så jag begav mih hem till mor och far för att låna symaskinen och jaga rätt på lite påskris.
Sömnaden gick väl inte så bra ska erkänna, jag hade verkligen fått tag på gardinerna från helvetet och när jag bråkat klart med en längd gav jag upp och packade ihop dreten... jag törs knappt ens prova att hänga upp den av rädsla för hur illa det kommer att se ut! och med detta har jag bestämt mig för att aldrig mer föröka mig på nått dyl igen så nu gäller det bara att lära känna fler sykunniga människor som jag kan anlita vid behov, så jag inte sliter ut den hjälp jag har nu...

Påskriset då... jag var inte så sugen på att ge mig ut själv och mamma hade inte tid att följa med så det hela slutade med att jag inte har fått tag på nått påskris heller :(
Det kommer jag dock kunna ge mig ut på jakt efter till veckan som kommer.. om jag inte ska vara lite lat och ta nått jag hittar i trädgården... eller måste man ha björkris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0