God Morgon! Del 2

Det gick alldeles utmärkt att sova på soffan trots att snickaren härjade i rummet intill, så även fast att jag allt mer konverterar till tant så verkar sömnvanorna från tonåren sitta i :S
På tal om att vara tantig föresten så kom jag på en sak nu... jag har ju inte visat upp min födelsedagspresent ännu! Det ska jag nog också försöka fixa under dagen!

För övrigt är jag i stort sett klar för dagens arbetspass på kontoret, men än är det ett litet tag kvar innan jag ska ge mig iväg och före det ska jag ta mig något att äta, orkar dock inte fixa nån mat så jag sitter och velar mellan att göra en salami/brie baguette eller havregrynsgröt... usch vad tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0