God morgon!

Ingen sovmorgon idag heller... jag sitter och väntar på hantverkarna som skulle dyka upp vid kvart i sju, hoppas att dom inte tänker vara hur sena som helst för jag räknar redan antal minuter av sömn som jag gått miste om i onödan :(
Fick även lov att väck lilla Tea när jag gick upp eftersom hon lagt sig för att sova brevid mig i sängen och det blev inte populärt! trots att hon var alldeles nyvaken högg hon omkring sig och missnöjet med att bli bortburen från sängen i arla morgonstund var övertydligt, men jag kan inte låta henne ligga kvar i sovrummet när dom kommer för då vågar hon inte gå ut så länge det är folk kvar, lilla fegisen =)

Hur som helst är det bara bra för mig att komma igång med dagens sysslor och det är väl ingen idé att gå och vänta utan bättre att köra igång och förhoppningsvis hinna klart med allt i god tid så jag får en ledig kväll!
Återkommer förhoppningsvis med nya bilder under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0