God kväll!

Idag blev det äntligen en resa söderut! Närmare bestämt till Örebro... har ju allt oftare börjat sakna det där förljugna stället (och allt för ofta saknar jag tyvärr även en eller annan person i området) när jag inte fått anledning att åka dit på ett tag... :'( Prio 1 med dagens besök var att beställa möblerna till badrummet (återkommer nog närmare om det vid ett senare tillfälle) och det gick mycket bra måste jag säga, även om det enda som hamnade i shoppingbagen var en sits till en toalettstol (som ännu inte är inköpt) :S Lycka till följd av shopping är sannerligen en lycka med många variabler måste jag säga...

Därefter blev det lunch på Marieberg och i samband med det hann jag se en skymt av Alcazar! Mycket trevligt, men ännu trevligare hade det varit om jag hade haft ork att fixa lite autografer till min nyfunne vän Dansken, han skulle nog falla ner på knä och kyssa mina välvårdade fötter om jag gjort det men eftersom vår relation är så väldigt färsk (att jag inte ens är helt 100 på hans namn utan helt sonika kallar honom Dansken) skulle det med största säkerhet kännas helskumt att hamna i det läget, så han får helt enkelt nöja sig med vetskapen om att jag har sett dom och en taskig mobilbild :) Man kan inte få allt och nu föll ju hans lott på att bli vän med mig!

Det är väl min dag i korta drag skulle man kunna säga och nu kan jag inte vänta en sekund längre med att spana in alla mina favoritbloggar, därefter kan jag nog ta itu med ytterligare uppdateringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0