Ett argt samtal

Idag har jag ringt till affären där badrumsmöblerna ska inhandlas, i vårat avtal står det att offerten ska komma inom tio dagar från det att dom gjort hembesöket och det har nu gått snart två månader så jag börjar bli riktigt irriterad!
Jag gick ut hårt och förklarade mitt ärende med min bestämdaste stämma och killen som hade dragit nitlotten att svara verkade bli lite nervös men förklarade ursäktande att han inte kunde hjälpa mig, men att han skulle be någon som hade hand om offerterna ringa mig imorgon eller möjligen i övermorgon... jag skulle vilja påstå att det är bäst för dom att dom passar på att ringa mig i morgon och att dom gör det när jag har möjlighet att svara för nu jäklar är jag på krigsstigen =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy va drygt :( Jag skulle inte orka handla av dom om de inte ens kan bemöda sig med en offert...



Hoppas du får en fin dag, kram Jenny

2009-04-02 @ 10:40:23
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: allicen

"Jenny":

Jag är faktiskt lite inne på att leta upp en annan kedja med samma sortiment för att slippa gynna dessa bedragare!

2009-04-02 @ 18:16:30
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0