Födelsedags firande!

Har varit till La och firat min underbara mormor på hennes 80års dag!
Jag och mamma åkte dit vid lunch och blev bjudna på mat och sen på eftermiddagen hämtade jag fader vår på jobbet och så dök deras bästis grannar upp för att fika och äta tårta!

Morfar hurrade inte idag men jag gissar att han spar på det till på lördag när det blir mer festligheter! Då kommer nämligen moster med familj och vi ska ut och äta allihopa! Att morfar hurrar hör lite till traditionen och jag börjar alltid skratta, han mullrar på som ett åskväder när han sätter igång :)

Mormor och morfar är verkligen dom bästa och jag önskar så innerligt att jag får bli som dom när jag blir äldre... dom är nog mina verkliga idoler och jag är så grymt stolt över dom!
Morfar som är som ett levande uppslagsverk och med en humor som är svår att finna hos någon annan och mormor är bara för snäll! Omtänksammare människa får man leta efter och  det finns bara ett enda tillfälle som jag minns att hon blivit irriterad (det är väl just därför jag minns det så väl), jag va ganska liten och tjurig som vanlig så jag trug-grinade för nått som jag inte fick som jag ville för mamma, när mormor plötsligt röt i åt mig att vara tyst så hon kunde prata med mamma om nånting, när hon sagt det hon skulle vände hon sig till mig igen och sa 'nu kan du fortsätta' vilket jag ju självklart gjorde =)

Kanske lägger in lite bilder senare från idag om jag hinner, men det beror på hur flitiga ni varit att uppdatera era bloggar under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Du måste ha varit en dryg unge.. Jag minns ingen ilska alls :)

2008-11-18 @ 22:20:01
Postat av: Anna

Jag tror du fått ett å annat i arv efter morföräldrarna! =)

2008-11-18 @ 23:07:01
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Linnis:

Pfff! det är för att du är så självupptagen!

2008-11-18 @ 23:08:01
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Jag både hoppas och önskar att det ska vara så :)

2008-11-18 @ 23:09:06
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt med såna morföräldrar!

2008-11-19 @ 16:44:29
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0