Eller så gör man så här...

Ska alldeles snart gå och lägga mig, jobbar dag på hemmet imorgon vilket känns riktigt bra... slutar kl 14 och hinner då med göra lite annat under dagen också :)

Till kvällen bär det av hem till mamma och pappa där det bjuds på försenad fars dag middag! Mycket trevligt, men innan dess vill jag nog ändå lyckas klura ut nått litet att ge honom!
Mina föräldrar är inte så värst intresserade av alla dessa presentköpar-dagarna utan vill mest bara träffas, jag däremot älskar att (både) köpa (och få) presenter =)
Dock vill jag inte att det ska vara ett tvång, jag vill hitta roliga, personliga presenter som ger en extra känsla av att personen är viktig! Att man tänkt lite extra för att ge personen något som den verkligen uppskattar...

Inte alltid det lättaste, men därför ännu bättre när man lyckas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0