Heldag i Örebro

Vilken bra dag jag har haft idag :)

Har fått utbildning i vårat boknings systemet för studier, vilket jag hade lite koll på sen förut.. trodde jag :S
Det va inte lite som man skulle komma ihåg för att kunna genomföra en endaste ynka liten utbildning och till slut hade jag ingen aning om vad jag höll på med!
Jag fick inlärningspanik deluxe och blev tvungen att skriva ner varenda litet klick man skulle göra, då gick det lite bättre... sen tog det inte lång stund innan min användarhandbok blev kopierad och utdelad till den övriga gruppen :) inte för jag tror att nån kommer fatta nått av den! haha!!

På förmiddagen ringde min mobil (vilket är lite ovanligt...) flera gånger och när vi äntligen fick paus och jag kunde svara så visade det sig vara  en tjej som undrade om hon kunde få göra en intervju med mig som skulle vara med på ung-sidan, jag sa till henne att jag inte hade så mycket vettigt att säga men någonstans under samtalets gång så lyckades hon vända och vrida på det jag sagt så att det lät riktigt bra :)
Det hela slutade iaf med att vi bokade in en tid för en telefonintervju imorgon förmiddag.. vi får väl se om det blir nått av den!
Återkommer om det blir nån publicering...

Efter kursen tog jag en promenad upp på stan för att shoppa lite.. vilket visade sig bli lite för mycket!
Men bara bra och nödvändiga saker :)
Till min stor sorg blev jag även tvungen att konstatera att jag nog är den jobbigaste kunden ever... bikini shoppingen tog lite drygt en timme och det MED personlig betjäning :S
Därefter köpte jag mig en ny börs, inte för att jag har några pengar kvar att stoppa i den, men jag kan alltid fylla ut den med mina kvitton :)
För att vara helt säker på att jag inte gjorde ett felköp bad jag den trevliga tjejen i kassan att prova om man verkligen fick plats med både 100- och 500 lappar i den utan att behöva vika dom.. Besvärlig eller inte.. man måste få veta!!

Well well... jag kanske lägger in lite bilder imorgon.. nu är jag alldeles för trött :)
To be...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0