En riktig måndag

jobb, jobb, jobb...
Det är inte ofta en Måndag betyder Måndag på riktigt för mig.. men idag är det en alldeles riktig Måndag!
Även i min hjärna är jag inne på att det är den första dagen på veckan och det är även den första arbetsdagen efter en hel ledig helg! Kors i taket eller nått :)
Har varit på hemmet idag och förutom den dagliga dosen av information om hur värdelös man är så va det en mycket trevlig dag :)
Jag och S har kontrollkollat hur långa vi är och det va tur det, för vi hade gått och krympt båda två :O
Jag blev skitglad för min förlorade halva cm medans Sofie såg aningens mer bestört ut! haha!

Undrar just om jag måste ringa och rapporetera in min längd-ändring nånstans :) *funderar*

Det tråkiga vädret fortsätter och i morse tog jag på mig vantar när jag gick till jobbet... nu har det blivit lite varmare men det spöregnar typ hela tiden så det känns som det kvittar :(
Måste ta mig för att kolla lite tågtider idag också.. ska till Örebro på utbildning imånn!
Förhoppningsvis kommer jag hinna med en vända på stan också, det är massor med saker som jag skulle behöva fixa iordning asap!
Ett par grejjer till kongressen bl.a! skor kanske? Dom jag hade på galan är något vingliga och jag tänker inte ens försöka att lära mig gå i dom igen!

Skulle man kunna ha Flippflopp, Foppa eller FlippFoppa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0