Då är det dags...

...att börja jobba "på riktigt" igen.
Den här gången blir det två dagar på jobbet och självklart är det snabbyte som gäller... jobba kväll, hem och sova och sen tillbaka i ottan igen :(
Har fått sån bra dygnsrytm under sista månaden att jag är livrädd för att sabba den igen.. igår somnade jag i soffan på eftermiddagen och det är lääänge sen jag gjorde sist! Attans!

Har varit ner till far och lämnat min bil eftersom han ska besikta den åt mig imorgon! Håll tummarana nu =)
Till min stora besvikelse upptäckte jag att det kom ner en och annan regndroppe och dom ynka tio graderna som va kändes allt annat än varma när jag promenerade hem i blåsten...
Jag begär inte 25 grader sommar och sol, men lite vårvärme kunde man väl ändå få?!

Nu är det hög tid att börja plöja sig igenom alla favvo, bloggar annars kommer jag ju för sent til jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Du måste kolla min hemsida.. :)

2008-05-14 @ 17:44:50
URL: http://lunascoop.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0