studiebesök

Idag har vi varit på studiebesöket på coca cola... och Finnen har besvisat sin grymhet genom att berätta för guiden om missförståndet ang coca colas produktion igår.
Det gäller visst att tänka på hur man formulerar sig i det här sällskapet :S

Hur som helst fick alla en tydlig beskrivning av vad som tillverkas på coca cola och för er andra som inte heller 'r helt hundra på vad dom gör utöver själva colan så kan jag meddela att det enda som jag inte redan visste (alltså cola, fanta och sprite) är att dom gör MER.

Så nu vet ni att jag lärt mig nått idag med =) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det visste redan jag.. mallig ;-)

2008-06-03 @ 06:34:59
Postat av: allicen

Hanna:

muttrar

2008-06-04 @ 18:57:45
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0