Snö!

Det är hur fint som helst ute!
Eller ja... nu är det ju bäcksvart så man ser inte ett dugg.... men i dagsljus eller i skenet av nån halvtaskig gatlykta är det vackert!
Det har snöat hela dagen och det börjar bli ett riktigt tjockt lager härlig pudersnö nu! =)

Det värsta är dock att jag inte har några bra skor, jag har tyvärr varit tvungen att inse att kängorna som jag har är ett hopplöst fall att försöka gå in :(
Så därför har jag nu gett min far i uppdrag att fixa ett par skor åt mig från sitt jobb :)
Hoppas hoppas hoppas att det finns några bra, så slipper jag lägga tid och (onödigt mycket) pengar på det!

Ikväll ska jag dricka en stoooor kopp te och kolla på dom två sista avsnitten av "talk to me"
Tittade på dom första igår och blev helt såld (insnöad?) jag bara måste få veta vad som händer :P

Vad ska du göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0