Vart tog den här dagen vägen?

Imorgon måste jag försöka komma i gång ordentligt igen!
Förmiddagen idag var alldeles för lat och när jag pysslat klart med tallbollen kom ju sömmerskan hit med gardinerna och eftersom jag passade på att bjuda på fika så kom jag av mig helt med dagens aktiviteter!

Har tyvärr inte kunnat sätta upp gardinerna ännu eftersom jag återigen klantat mig! Denna gången är det omtagen som jag gjort bort mig med, för helt plötsligt kom jag på att jag ju bara köpt två när jag det går åt fyra!!! Tur i oturen var att sömmerskan precis innan nämt att hon skulle till La imorgon och om jag har lite flyt så finns det kvar så hon kan köpa till ytterligare två... annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på :S

Men nu återstår bara att fixa det sista här hemma innan det är dags att ta kväll! På återseende imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0