Nyårsafton!

Vaknade före kl 6 imorse och kunde absolut inte somna om, så fort jag försökte vända på mig gjorde
skadan från juldagen sig påmind (smärtfri till nyår? OH NO!!!) så det var lika bra att kliva upp! Tyvärr gick det inte att logga in på blogg.se men jag hade iaf en hel del inlägg att läsa ikapp :)

Gick och la mig sen igen, somnade gott och sov ända tills dom ringde från jobbet och frågade om jag ville gå ut och jobba extra imorgon bitti... svårt val, men efter en snabb sammanställning av för- och nack-delar tackade jag till slut nej.
Låg kvar och njöt en stund till och gick sen upp och gjorde en supergod frukost dagen till ära =) Nu ska jag fixa lite med en idé jag fick när jag låg och funderade i morse och sen ska jag försöka ta mig ut på en liten promenad med kameran innan det är dags att börja göra sig iordning för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mumsig frukost, blev genast sugen på brie ost, så nu måste jag in och rota i kylen!



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 14:29:14
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0