Med tallbarrsdoft i håret...

Jag luktar som en hel skog för tillfället :)
Har varit ute och gjort iording lite tallris att ha på trappen... det är verkligen helt värdelöst att ha så mycket idéer om fina saker som man kan göra och sen vara så fruktansvärt dålig på att få till det som jag är :(
Nåväl, det blir kanske jul även om jag bara har en spretig, ful tallruska att välkomna jultomten med?

Har kikat igenom kartongerna med julsaker igen och jag har faktiskt några saker som jag skulle vilja ha framme.. problemet är bara vart jag ska ha dom!
Jag har inte en massa bord och hyllor överallt och i dom rummen som Moses inredde under sin tid här på jorden är det ju ingen idé att ens försöka julpynta...
Ska iaf ha lådorna kvar framme ett tag så kanske det kommer upp nånting mer framöver!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, dina härliga inlägg får mig på så bra humör... Du är verkligen rolig! "Moses" ha ha ha, jag döööör... Undrar vem som bodde HÄR då? Hm... Adam och Eva kanske? =D

2008-12-10 @ 19:02:21
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Det är mycket möjligt! Akta dig för (den enögde)ormen!!! ;)

2008-12-10 @ 19:49:31
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0