Ingefärsknäck

Hittade ett knäck recept med ingefära, liiiite nyttigare än vanlig knäck eftersom dessa inte innehåller grädde och till min förvåning hade jag allt hemma som behövdes för att göra dom!
Det blev bara en testomgång med några stycken för att prova om dom blir bra, men om så är fallet kommer jag att göra fler som jag kan bjuda på till jul för det var så barnsligt lätt att göra dem... 10 minuter typ sen är det klart =)



Föresten... Är det någon som har koll på om knäck ska stelna i kylen eller i rumstemeratur?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tyckte du om dessa? Var de goda? Är sambo med en ingefärsgalning (men så heter han ju nästan så med...) så jag tänkte nästan göra några till honom =)

2008-12-16 @ 09:13:53
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0