Här händer det grejer :)

Saffransbullarna är bakade och ligger nu i fryser och väntar på att det ska komma hit någon som vill fika! sömmerskan ville inte, så än har jag inte kunnat få nått opartiskt utlåtande :(
Själv tyckte jag att dom blev ganska bra för att vara förstagångs-bullar om än lite stora kanske...
I receptet stog det att det skulle bli 48st om jag inte minns fel men det blev bara 38 :P Nåja.. det är ju bra för miljön att inte slösa på bullformar i onödan =)

Köksgardinen är alltså som ni förstår utifrån ovanstående levererad och förutom det är den även upphängd! Är jättenöjd och nu kan jag börja pynta i köket... fick även en duk i samma tyg som gardinen och jag tror att det ska finnas lite julpynt som passar in om jag inte minns fel!
Men, innan jag ens fortsätter att fundera på det ska jag ta en cykeltur med efterföljande dusch!

More to come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0