God morgon!

Idag fick jag sov morgon :) men eftersom jag faktiskt ska jobba också så blev det inte lika länge som under helgen... klockan ringde 9 men jag kunde knappt öppna ögonen så jag låg kvar till kvart över.
Är ledig från hemmet idag för att jobba på sektionen, så efter att jag druckit ur mitt te ska jag göra mig klar och promenera dit.
Tror att det är sista dagen där för jul och sen har jag bara två dagskift kvar på hemmet innan min jul ledighet börjar :D Jag längtar verkligen!!!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Nennie

Hej & tusen tack för dina kommentarer! Ja, jag tycker att det är mycket konstigt som pågår på det där bygget.. men nu börjar jag plugga i januari & förhoppningsvis leder det i slutändan till en anställning där man har lite mer att säga till om. Men återigen, tack för dina ord, det värmde :)

2008-12-16 @ 17:01:17
URL: http://andriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0