God morgon!

HUA! vad jag var trött imorse :S
Ska snart iväg till sektionen och jobba och det känns som att jag har missat hela dagen! Börjar bli hungrig men om jag äter frukost nu hinner jag inte äta lunch innan jobbet, så jag tänkte vänta lite och käka brunch innan jag åker... när man bara jobbar tre timmar kan man inte starta med att sätta sig och äta på jobbet :)

Annars då.. tänkte kolla om det går att få igång på ett element som pappa har lämnat hit för att kunna användas i garaget, isf skulle jag kunna vara därute och göra iordning den lilla krukan med tallris som jag tänkte ha ute på trappen!
Den stora kommer jag få stå ute och göra i kölden hur det än är, för det skulle jag aldrig orka släpa in och än mindre ut när den är full i ris!

Nu blir det bloggläsning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0