Framtids stress?

Ojdå!
Efter att ha gått runt i vacum i 26år och tänkt att allting har sin tid visar det sig att den tiden är alldeles väldigt snart och nu står visst alla mina framtider och knackar på dörren :S

Jag vill inte ha någon överdrivet stressig framtid, men när hjärtat bankar fortare än vad som rimligen kan vara nyttigt för div kärlväggar kan man ju börja undra hur det ska bli när man väl är där :S
Framtidsmailet som jag skickade kom det iofs ett ganska rogivade svar på och något beslut kommer inte behöva fattas innom dom närmsta månaderna! tack och lov!

Däremot fick ett brev med posten idag om ett erbjudande som jag inte hade en aning skulle kunna komma och en av mina första tankar innan jag ens förstått vad som egentligen stog däri att var att jag så gärna ville berätta för den bästa om innehållet!
När jag kom på att det inte går så kändes det plötsligt väldigt tomt och för varje gång jag läste brevet kände jag en klump växa i magen och det känns som att jag omöjligt kommer att kunna fatta rätt beslut...

Damn, I miss you like crazy!!!!

Kommentarer
Postat av: n

Framtidsplaner är härliga. Speciellt när man själv får bestämma om de ska slå in eller inte :)

2008-12-19 @ 18:29:27
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0