Färdig jobbat!

Då har jag jobbat sista skiftet för i år :)
Även om det bara handlar om några få dagar så känns det iaf lite extra roligt att kunna säga det och även fast allt kommer vara sig likt när jag går tillbaka till jobbet igen den 2a Januari så  känns det ändå som ett slags avslut! 
Nästa år kommer innebära en hel del förändringar, förhoppningsvis är alla till det bättre och som jag skrivit förut... motiveringen finns inte längre kvar och drar i mig, så är det bara, hur lång tid det än kommer ta mig att acceptera det, men ju mer avlägsen den blir desto starkare blir min motivation!

Nån dag kommer jag (förhoppningsvis) sitta med nya, helt andra drömmar och fram tills dess är det bara att köra på i den riktningen man tror kommer passa bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0