Dags att sätta lite fart...

Idag hoppas jag att det blir fullt upp! Just nu känns det som att jag har inspirationen på min sida och till att börja med ska jag ringa min kära mor och fråga om det kan passa att jag åker dit en stund idag, bla ska jag ta med framtidsbrevet och visa henne, så jag får höra vad hon tycker om det hela... Kom föresten även på att jag tror mig ha en FB-vän som har gjort just det som jag blivit erbjuden att göra och under dagen ska jag nog sätta mig och författa ett litet frågeformulär som jag kan maila iväg!

Förövrigt är det julstök som gäller... det är t.ex dags att rulla köttbullar! Utöver det finns massor med saker som skulle behöva göras... städa, baka en ny omgång pepparkakor (blev inte nöjd med dom förra!), göra winernougat och lite annat sånt där smått (och gott).

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte om jag slutar än, får fundera ett tag till så än blir du inte av med mig. :) Vad nyfiken jag blir på din tolkning av det hela, det var faktiskt inte jag som sa just den meningen. Det var min vän som jämförde mig med ett tomtebloss för att jag är så himla intensiv under korta perioder men sen slocknar jag lika fort igen. Självklart kan du använda det om du vill, vad din tolkning än är. :)

2008-12-20 @ 13:12:20
URL: http://alterica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0