Da´n före DA´N!

God morgon!
Jag blev väckt för ungefär en timme sen, vid 5 tiden och kunde inte somna om... låg en lång stund och tänkte på en tomte!!! Tyvärr inte på den riktiga tomten utan på att jag skulle behöva en liten prydnadstomte till ett pyssel som jag tänkte försöka hinna med att göra idag... kom fram till att jag ska ringa till mamma lite längre fram på förmiddagen och fråga om hon har nån till övers :)

Sitter med min frukost nu.. Te och ostsmörgåsar med avocado! Mmmm :) Såg saffransosten ligga och fresta när jag öppnade kylen, men den har jag tänkt vänta med tills imorgon när det blir riktig julfrukost med gröt!

Jag har mycket på schemat även idag (främst för att det blev på tok för få punkter avbockade igår!) men det mesta är roliga och pyssliga saker och även saker som inte är nån katatrof om jag inte hinner med!
Hade tänkt att jag skulle lägga mig en liten stund till efter frukosten men just nu jag är fortfarande så pigg att jag nog sätter igång att baka pepparkakorna (som jag ju ännu inte gjort :O ) redan nu istället!

Är du klar med julstöket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0