Bricka

Kom på en sak som jag köpte på julskyltingen som jag glömt visa... Har ända sen kaffebryggaren gjorde entré här i borgen förra julen velat ha nånting att ställa den på för att lättare komma åt att fylla i vatten osv.
Bäst skulle det vara med en bricka på hjul eftersom man måste dra fram den lite varje gång man ska göra kaffe men någon sån har jag aldrig sett någonstans, nån annan som har det?
Istället har jag tänkt köpa en bricka på Ikea som man iaf kan snurra på.. men det har inte blivit av dom få gånger jag varit där under året och när någon annan skulle köpt med en åt mig har dom varit slut...

På julskyltningen hittade jag en likadan i en butikerna här i staden och den passar jättebra!
Eventullet ska den målas svart och lackas men det får bli ett senare projekt isf... vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Anna

Smart! och vilken lyxig mackapär!

2008-12-06 @ 17:23:37
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Det gäller att vräka på när folk är dumma nog att fråga vad man önskar sig i julklapp ;)

2008-12-06 @ 17:30:57
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0