Den största förändringen på 35 år

Äntligen har jag fått veta att jag kommit med på utbildningen som jag sökt!!

Dessvärre har jag också fått veta att den första delen hålls i Karlstad... och att det bara är jag och en till från Örebro län som ska gå, vilket troligtvis innebär att jag kommer få försöka ta mig dit helt ensam :(

Eftersom jag har börjat mitt nya liv så innebär ju det i sin tur att jag gett mig *** på att jag ska vara med! och därför tog jag kontakt med en Karlstad-bo för att på så vis få fram lite inside info om hotellets läge i förhållande till tåg stationen...
Enligt min ytterst säkra källa är det helt otänkbart att promenera den sträckan och jag har fått ett löfte om att min källa ska kolla upp stadstrafiken åt mig =)
Det är faktiskt en väldigt snäll källa jag har!! men i samband med de här har jag också fått veta att stadstrafiken i nämnda stad kommer genomföra "den största förändringen på 35 år" och detta ska göras den 17e och jag ska dit den 21a, vilket kommer medföra att det inte finns en enda människa som har en aning om hur det nya systemet fungerar...

Jag blir lite lätt irriterad... men bara lite lätt... jag har ju börjat mitt nya liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0