älskade, hatade TiB

Trots att SJ ställt in 99% av sin avgångar lyckades jag iaf komma med ett tåg, troligtvis det enda, till Örebro...
Märk därför att det är SJ som inte kör några tåg! vore det inte för TiB skulle man kunna plantera petunior längs hela järnvägen!

Jag tycker alltid att tåget hem är trevligare än det dit, så även idag...

Dels för att jag då äntligen fick sova lite (fick ju som bekant gå upp brutalt tidigt idag!!) men också för att det framför mig satt några av mina framtida kollegor...
För det är ju så, jag är fortfarande lika fascinerad av personalen som jobbar på tågen!

Nu kan jag redan det mesta man behöver kunna när man jobbar som tågvärd och jag känner att man när man läser min ansökan kommer tycka att mina privata efterforskningar visar prov på stort intresse och engagemang från min sida.
Egentligen känner jag mig faktiskt så säker på att jag en dag kommer vara en stolt tågvärd att jag faktiskt ska börja titulera mig det  redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0