det är sant att jag bett alla om lov

Det är nån som har sagt att man har så många år kvar.

Låt dom börja nu!

Det är sant som du skrev att våra liv har förändrats... och jag hoppas att det är sant som du skrev att vi gör det vi VILL göra.
Jag vet inte vad jag vill göra sen.
Jag vet att jag vill göra det jag bestämmer idag att jag ska göra imorgon och jag vet att jag vill göra det som jag bestämmer idag att jag ska göra om en månad men jag vet inte om jag törs bestämma vad jag ska göra om ett år, för jag vet inte vad jag vill.

Det är så mycket jag vill säga, till så många.
Men jag vet inte vad det skulle betyda att ni får veta det jag vill berätta för er.
Skulle ni förstå vad som är mina drömmar och vad som är min längtan? skulle vi kunna skilja på verklighet och fantasi efter det?

Idag gråter mina ögon, men var inte så självisk!
För det är inte över dig.
Idag gråter mina ögon över er, er som jag hälsade på idag, trots att ni inte finns där när jag kommer dit.
När jag är hos dig Lovely så känns det som att det inte finns något som spelar någon roll, som att ingenting är viktigt längre när livet är så orättvist.

Då känns det som att det inte spelar någon roll att vi går åt olika håll, ni och jag.
Fast jag vet att jag går sönder av bara tanken på att ni försvinner ur mitt liv.
Trackback
RSS 2.0