ledighet och helg på samma gång :O

Äntligen är det helg!
Jag ska vara ledig från jobbet i 9 dagar nu :D Jag vet någon som kommer sakna mig jättemycket och troligtvis kommer lida av svåra abstinensbesvär men denne någon får säker hjälp av den övriga massan att komma över mig...

Imorgon blir det en tur till LA för att fira mors mor som fyller år, kanske kan jag på nått vis se till att hinna in på tha store... det är så länge sen och sist jag va dit handlade jag bara för en tia! det är nästan så man skäms :O

Har för övrigt klurat färdigt på hur jag ska lösa problematiken kring bröllops presenten =) Jag har bestämt mig för att använda min kreativitet och min konstnärliga sida och göra en alldeles egen skapelse dagen till ära =)
Så om den lycklige läser det här: MOHAHAHA!!!! skyll dig själv att du inte önskat dig nått!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0