Jag har fått ett brev!

Ett riktigt brev som låg i brevlådan!!
Som inte var varken en felaktig lönespec eller nån räkning! :O

Det va ett brev från sifo :(

Sifo har bestämt sig för att dom tycker att jag sitter inne med dom rätta svaren på i princip allt och vill därför att jag ska svara på en hiskelig massa frågebrev... och vad får man för det??
Förhoppningsvis kan det göra något gott för mitt karma...

Så... den här gången vill dom ha mina ovärdeliga åsikter om posten.
Vilket ställer till det lite sådär på en gång.. vad fan är posten?? är det nån som vet??
Jag bestämde mig för att tycka att dom menade posten som i posten på ICA som säljer frimärken och tar emot alla saker som jag ångrar att jag köpt.

Vilken i sin tur ledde till att jag bestämde att det som va posten på moses tid skulle benämnas som Svensk kassa service, eller snarare brist på service.

MEN! så började jag fundera... posten! det är ju dom som delar ut posten (helt logist!) och det är ju inte ICA posten som gör utan mer Svensk brist på kassa Service som gör... eller??
Så hur ska jag veta vad jag ska svara då?

För att sammanfatta det hela, kan nån tala om för mig vad posten är för nått??!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Hmm.. nej? Jag får aldrig post.

2007-11-01 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0