hårborttagning part 2

Efter incidenten med köttsåret så har jag räknat ut att jag ska hålla mig till att använda cremer, då kan man inte stympa sig hur man än bär sig åt =)

Så jag kladdade in mig i 3 minuters kräm och var precis på väg att krångla mig in i duschen när telefonen ringer och eftersom jag inte känner igen numret blir jag bara för nyfiken för att låta bli att svara, vilket var en himla tur för detta vara samatalet (vilket jag kommer till senare).

Så där står jag... krämig och glad och pratar och pratar och pratar... när jag plötsligt inser att dom planerade tre minuterna nu börjar bli närmare tio...

Brännskadan är ett faktum.
Det är ta mig fan helt jävla otroligt hur jag kan lyckas ställa till det 100% av gångerna...


Samtalet

Så... idag fick jag alltså samtalet om det jag längtat efter.
Tyvärr är det hemligt än så länge eftersom alla detaljer inte är helt klara men jag hoppas verkligen att det ordnar sig och att det här kan hända nu och inte som jag trott att det skulle ta så lång tid att jag tröttnat!
more to come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0