ett måste till julafton

Hittade Pollys x-mas collection när jag shoppade förra veckan, självklart kunde jag inte låta bli att köpa en!

                                

image174

Idag bestämde jag mig för att öppna den och sortera smakerna, men som jag bedrog mig!
Även fast det finns sex smaker finns det iaf bara två modeller, mörka och ljusa.
Man blir helt enkelt lurad på nöjet att göra olika små högar... istället blir man fullt upptagen med att försöka jaga rätt på en av varje och det känns lite så som jag tror att det känns att ta en karamell ur Harry Potters "böner i alla smaker" (eller vad dom hette) påse.
Man har liksom ingen aning... rätt som det är sitter man där med en kräkböna (även kallad marsipan)!

Nåväl... roligt är det iaf!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Hittade du dom på D Store eller? :D

2007-11-24 @ 22:33:43
Postat av: allicen

Oh hell no!! på Lådan =)

2007-11-24 @ 22:35:22
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0