Det är svårt

Just idag känns det som att det är många saker som är svåra...

Överst på listan skulle jag nog kunna sätta "att hålla sig vaken", klockan är inte ens 20.00 och jag är sjukt trött! Har bestämt mig för att försöka vara vaken så jag inte riskerar att inte kunna sova inatt.

Något annat som är nästan lika svårt är att behålla lugnet när man har ett nätverk som enligt info rutan är "mycket starkt" men i själva verket betyder det att anslutningen är mer sporadisk än alla andra sporadiska saker tillsammans.

För det tredje har jag under en längre stund nu haft funderingr på att gå bort till lägenheten och kolla om det finns nån dricka kvar där... men det har liksom inte riktigt blivit av... och föresten vet jag inte vem som har nyckeln, oh my! vad mycket energi det skulle krävas för att reda ut allt det där.
Nej, då är jag hellre törstig =)

Nu hör jag klirrande utifrån korridoren... är det månne aktiviteter på gång??:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0