fest

Sitter och väntar på att klockan ska gå... orkar inte ta mig för med nånting, som vanligt, men vill att det ska bli dags att göra sig iordning till födelsedagsfesten i kväll!!
Är lite sugen på att lägga upp en bild på presenten men med min otur är väl den tilltänkta mottagren in och kikar här bara för det, så jag hoppar över det!

Under tiden som jag inte har nått att göra börjar min hjärna att arbeta som vanligt... idag funderar den på hur länge det dröjer innan ett rått ägg blir dåligt...
Nån som vet? tacksam för svar!!

Har varit och investerat i ett par nya skor idag... utan att ha lillungen med mig :(
*Sjunger* Tänker alltid på dig... (när jag är på oscaria) tralalalaaaa!! 

För övrigt är det en ganska ynklig dag idag känns det som... vädret är så dåligt att jag inte vill titta på det, jag har ont i ena armen efter att jag råkade gå in i en bildörr igår... volvon såklart! det är en farlig bil där... familjebil my ass!!
Min sista nectarin va minst sagt oätlig när jag bestämde mig för att ägna den lite uppmärksamhet, mina pengar är slut för säkert fjärde gången den här månaden och det är nu bekräftat att min mobil inte stödjer messenger... stackars mig! Huhu!!
Trackback
RSS 2.0