sista gången

Imorgon är det dags för sista kursen och det känns skönt!
Jag är trött på boken nu och jag ser verkligen inte fram emot att stressa som en tok för att hinna med :(
Efter det återstår bara ett enda möte och det för att få ett intyg, vilket jag i ärlighetens namn känner att vi alla faktiskt förtjänar.
Efter det blir det punkt och slut, troligtvis för all framtid vad det gäller det här jobbet.

Kvällen kommer att spenderas på herrgården tillsammans med en hel drös människor, alla anställda i samma hus som jag.
Har (som vanligt) börjat fundera över hur sjutton det kommer bli, jag kommer nog (som vanligt) att få ta tillbaka allt jag sagt om glansiga ögon och dyra notor, eftersom jag kommit på att jag för det första kommer vara sjukt trött efter en überstressig dag och för det andra, måste vara pigg inför resan till La på torsdag, om det nu löser sig med färdmedel vill säga haha!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0