ett slag i magen

 Idag läste jag tidningen innan jag gick till jobbet... det brukar jag inte göra...
Vet inte vad som fick mig att gå ut och hämta den och jag vet inte vad som fick mig att till slut läsa den fast jag flera gånger innan tittat åt den men låtit bli...

Idag fanns där en bild på Lovely sis.

Har aldrig tänkt tanken att se en bild på min syster i tidningen... det har inte funnits att det skulle kunna hända...
Idag hände det och jag har känt mig helt tom ända sen dess.
Jag vet att ni såg att jag inte mådde bra idag och jag vet att ni undrade varför men jag önskar att livet hade gett någon av er rätt tillfälle att fråga.
Idag var jag inte hel och jag behövde inget mer än att få falla sönder... jag behövde en hand på min axel, en blick som sa att nån förstog och någon som kunde samla ihop bitarna av mig...

Men där fanns ingen som förstod

Trackback
RSS 2.0