Försmak av sommaren

Den här veckan är det tentaplugg som gäller, men efter förrförra veckans misslyckande på gräsklippningsfronten var det hög tid att få revansch! Det gick sådär... jag har ju lärt mig hur jag ska göra, men det uppdagades att jag saknade rätt verktyg för att lossa på tändstiftet så pappa fick göra en utryckning.


Till slut löste sig allt och nu är Borggården respektabel igen! 

På eftermiddagen började det regna och åska så jag tog en filt med mig ut på balkongen och vilade lite till mullrandet.


När jag var tvungen att gå in till skolböckerna passade Tea på att njuta av värmen.



Det var riktigt kvavt på kvällen, men jag tog mig ut för att röra på dököttet och vilken härlig kväll det var! Och va bra (med mina mått mätt) det kändes att springa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0