It's a beautiful day to slå rekord

Idag har vi fått njuta av ännu en underbar sommardag! Jag har oljat in ytterligare två trallhalvor och nu återstår bara att släpa undan alla möbler på sista delen av altanen så att även den kan behandlas.

Jag har dessutom fått träffa Brorsungen idag och han börjar bli så stor, ser sig nyfiket omkring och skrattar med hela ansiktet. Därtill är han ett utomordentligt skötsamt gossebarn, för han låter allt som oftast gamla faster hållas när jag vill hålla honom nära.

Under kvällen blev det en träningsrunda och jag slog mitt personliga distansrekord med råge! Nu känns det som att mitt fokus ska ligga på att öka tempot lite mer, men hur kan man egentligen motivera att ta sig snabbare fram genom livet när världen är så vacker att man egentligen borde stanna upp helt och hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0