Försöka duger

Fick ställa in alla mina planerade göromål under eftermiddagen och kvällen till förmån för att ligga på soffan med benen i högläge.

Har jobbat strax under 30 timmar på tre dagar, mina fötter protesterade efter den första (och ja, jag använder redan stödstrumpor när jag jobbar - det hjälper ingenting) och jag ångrar mig djupt att jag jag åtagit mig så "mycket" jobb i sommar, det fungerar helt enkelt inte! Det går ju inte att leva om man ska avsätta hela dagen åt att återhämta sig efter att man gjort ett arbetspass, men trots att jag gått minimalt sen jag kom hem är smärtan total så fort jag ställer mig upp. Dessvärre är det ju med detta som med allt annat där symptomen är lite diffusa; det går inte att få någon hjälp från sjukvården.

Nåväl, strandad som jag var tänkte jag att kunde ge fotbollen en chans. Men va tråkigt det är! 


Får nog göra som Tea istället, att stirra ut genom fönstret på en tom grusplan är faktiskt en riktig nagelbitare i jämförelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0