Nummer 4?

Har varit hemma och städat idag. Hur tänker man när man designar en torktumlare med 200 små skrymslen där fuktig ludd lätt kan fastna, men är helt omöjligt att komma åt för att få bort? Jag bara undrar! 
Ett tips dock, har du en torktumlare som inte är rengjord de senaste tio åren - gört! Du kommer inte att ångra dig. Eller det kommer du, under tiden du håller på, men efter! Oh mi, oh my! Efter!

Fick även ett infall att möblera om gästrummet, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men ännu har jag inte orkat möblera tillbaka. 

Vilket alternativ tycker du ser bäst ut?



Tanken var att jag skulle åka iväg för att träffa daten från i torsdags, men hans planer ändrades så det passade inte. Han har upprepade gånger skrivit att han gärna vill ses vid annat tillfälle, så om det var ett svepskäl eller helt enkelt bara den fjärde av ursäkter
 återstår att se.

Istället kunde jag använda kvällen till att umgås med familjen och på grund av tidsbrist blev det hämtmat. Annars hade jag inte haft nått emot att fixa nått enkelt att bjuda på!

Hur som helst, nu sitter jag ensam kvar med en skvätt vin i glaset och av mina två dagar av städning syns inte mycket :)


Men vad gör det om hundra år? Eller rent av redan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0