Kontraster

Ena dagen rinner svetten omkring en när man arbetar ute i trädgården och man måste ta puser hela tiden för att orka med.

Nästa dag får man ta på sig myströjan och bära ut en filt att kura under. Jag har dessutom hängt upp långsidan på paviljongen för första gången ever, så att sitta på altanen nu är ungefär detsamma som att tälta!

Ganska typiskt att det kommer en sån här innedag precis när jag lyckats få ordning på matdelen av altanen. En nygammal skärmvägg har kommit på plats (även om det tog sin tid på grund av den existentiella kris som skruvarna gav upphov till), takkronan som jag jag fick av X:et för typ fyra år sen har hittat ut ur kartongen och en ny matta som är tänkt att skydda bara fötter från brännhet trall är utrullad.

Men det kommer fler soldagar! Eller? 🙊🙈🙉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0