Trist, tomt och tyst

Under mellandagarna och fram till nyår har det varit livat i Borgen. Egentligen var jag inställd på att tomheten skulle göra entré redan på nyårsafton men mina planer ändrades och istället för en kväll med Bingolotto fick jag helt otippat besök av den sötaste. Ett perfekt tillfälle att äntligen få öppna champagnen jag fick när jag fyllde 30!


Och den var gooood! och kvällen var bra och inte förän min gäst åkte hemmåt vid lunchtid igår började tomheten smyga sig på. Jag motade undan känslan med ett skift på hemmet, men när jag kom hem på kvällen möttes jag av vemodet redan innanför dörren. Idag känns det som att livet är som vanligt igen, som om inget av det har hänt... Välkommen vardagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0