Föredömliga Filipstad

Inser att det var länge sedan jag handlade mat på någon större ICA eller Coop butik och kanske är jag sist på bollen, men det hindrar inte mig från att uppskatta en bra grej när jag ser den!

Igår hade jag anledning att besöka Coop i Filipstad och upptäckte då att det fanns en hylla där man kunde blanda ihop sin egen müsli! 


Massor av naturella fröer, frukter, nötteroch annat smått och gott fanns att välja på! Jag plockade ihop en liten påse som kommer räcka till flertalet lyxiga frukostar här i Borgen.

Detta var dock inte det enda positiva med den här butiken, i kassan satt en jättetrevlig kille som till och med ville dubbelkolla att en rabatt hade blivit dragen på en av mammas artiklar. Det hade den inte så han betalade glatt tillbaka dom kronor hon fått betala extra.

Innan vi lämnade Filipstad-area kom jag på att jag skulle lägga upp en Jodel om hur trevlig han var och innan kvällen var slut hade jag fått bekräftat att jag inte var den enda som uppskattade hans bemötande.

Alltid kul att sprida lite kärlek 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0