Valborg

Bryr mig inte så mycket om att välkomna sköna maj idag, jag är övertygad om att det det varken gör från eller till. Istället har jag ägnat en lång stund av förmiddagen till sovning och planerar att fortsätta i samma lata anda ända till sena eftermiddagen då jag ger mig av till jobbet.

Försöker sortera intrycken från igår, men det går sådär, testade den gamla hederliga plus och minus-metoden men landade bara i att den är värdelös när det inte är antalet för- eller nackdelar som ska mätas, utan vikten av dem...

Det är i stunder som denna jag verkligen saknar en bff att bolla mina tankar med, men i brist på det får jag försöka tänka att det tränar mig i att fatta självständiga beslut.

Nått jag däremot är helt säker på är hur mycket jag älskar våren! Grönskan som smyger sig på dag för dag, de ljusa kvällarna och lite varmare dagarna. 

Och solens egen lilla bonus av skönhet till oss! Det här är bilden tog jag från tåget på väg hem igår, kan man annat än älska dessa kvällar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0