upponer

Har den märkligaste känslan i kroppen idag! De senaste åren har jag känt mig så ledsen och uppgiven inombords, men ändå försökt att vara glad utåt (dock med varierande resultat).

Nu är det som tvärs om på nått vis, jag känner mig verkligen glad inuti. Men så är det som ett ledset skal runt om och jag orkar liksom inte bryta igenom det.


Det känns som att jag är på gång någonstans, det känns som att det händer bra grejjer. Men så är det ju inte. Kanske är skillnaden att jag bara accepterar det nu...

Det finns många saker som jag aldrig vågat göra av rädsla att förlora något som jag redan har. Nu inser jag att jag inte har något att förlora och jag känner mig faktiskt fri. 

Förändringens tid är nu-isch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0