Ormvarning

Gissa om jag njöt av känslan att få ligga kvar under täcket när jag vaknade imorse!

Väl uppe blev det en mysfrukost med nyhetsmorgon innan det var dags att börja plugga. Fick en hel del gjort men är långt ifrån klar, så morgondagens aktivitet är given so to speak.

Tog en paus för att gå ut en sväng i det vackra höstvädret och såg två ormar. Den första var riktigt stor och men ändå jag hunnit kliva nästan ändä fram till den innan jag såg den och den slingrade snabbt iväg.


Den andra var betydligt mindre och dessvärre tror jag att den redan mött sitt öde men jag tog en bild ändå...

Ormar och andra kräldjur är något jag verkligen har svårt för. Har aldrig rört vid någon. Tänker ibland att jag borde genomgå en KBT för det, det borde kunna funka.. jag blir ju inte hysterisk när jag ser en orm det är bara tanken på att nudda en som gör mig vettskrämd.

Klapp och kram-hörnan nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0