Helg

Ibland ställer jag mig frågan vad jag egentligen gör med med liv... Oftast kommer jag inte fram till något vettigt utan konstaterar att jag liksom bara väntar. Men utan att veta på vad.

Det fanns en tid då det brann en liten eld inom mig som jag helt enkelt inte kunde ignorera. Så är det inte längre, glöden har slocknat och kvar är bara en kallnad hög med aska.

Men därmed inte sagt att jag inte glädjs åt saker. Som tex att få höra om min Brorsunge som börjat påkalla uppmärksamhet genom att sparka omkring inne magen! Kanske är det henom jag väntar på?



Nåväl, igår tog jag en promenad och stannade för att titta på den här lilla mat tjuven.


Jag har hört att ekorrar är elaka djur, nån som vet om det stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0