Årets happening

Dagarna susar förbi och jag gör så gott jag kan för att hänga med. Jag ligger ständigt efter och jag kan inte begripa hur mina klasskamrater hinner göra allt dom gör...

I min värld är det kaos. "Att göra-listorna" är kilometerlånga och bara växer. Trots detta valde jag att spendera många, många timmar på Stadens marknad som arrangerades under helgen som var.


Jag förstår att det säkert inte var ett taktiskt drag men det kan inte hjälpas. Jag behövde det.

Bäst av allt under hela helgen var dock att jag för första gången fick känna en liten spark från Brorsungen. Som jag fick kämpa för att inte börjalipa, haha!

Nu är det fullt fokus på att plugga inför den första tentan som närmar sig med stormsteg. Ångest är bara förnamnet...

Och just det, idag fick jag återigen höra att jag är lik Annie Lööf. Looken tycks alltså hålla i sig men jag vet inte vad det beror på, jag ser det inte själv... Tycker dock fortfarande att hon är en snygg tjej så jag tänker inte tjata emot :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0